לקוח פוטנציאלי ביקר באתר
דוגמא: גולש באינטרנט המעוניין לרכוש מיטה מתכווננת נכנס לראשונה לאתר של חברת אירופלקס המתמחה במערכות שינה ומזרונים. דרך ההגעה של הגולש לאתר לא רלוונטית - ייתכן שהגיע דרך המלצה, הפנייה או חיפוש מילת מפתח ב-Google.
הלקוח יצא מהאתר בלי להשאיר פנייה במערכת.
מאוחר יותר, הלקוח המשיך לגלוש
באתרים שמעניינים אותו ונתקל במודעת באנר בולטת המציעה לו לרכוש מיטה מתכווננת במחיר שווה במיוחד. פרסום המודעות מתבצע באופן מדוד, בפורמטים שונים (מודעות טקסט, תמונה ובאנר) ובגדלים שונים
הלקוח לחץ על המודעה
ונכנס אל דף נחיתה ייעודי שמציע רכישת מיטה מתכווננת במחיר מבצע מיוחד. הלקוח יוצר קשר דרך הטלפון או באמצעות טופס צור קשר ייעודי.
למה טכנולוגיה זו אפקטיבית עבורך
שיווק מחדש באמצעות מערכת ComeBack מאפשרת פרסום מודעות בפורמטים שונים עבור גולשים המתעניינים במוצר או השירות שאתם מציעים.
על פי סטטיסטיקה ממוצעת, למעלה מ-95% מהגולשים נוטשים אתרים בלי לבצע פעולת המרה כמו יצירת קשר דרך האתר, הזמנת מוצר וכו'. פרסום חוזר של מודעות לגולשי האתר מגדיל באופן משמעותי את יחסי ההמרה דרך האתר.
מיתוג חזק של העסק שלך אצל קהל הלקוחות - המודעות יופיעו בכל מקום, הלקוחות יקבלו מסר ממוקד ורלוונטי שיעזור לך לקדם את המכירה.
ניתן למקד את הפרסום לקהל רלוונטי על פי שפה ומדינה ולמנוע הופעות של המודעות אצל חלק מהגולשים.